Sunday, July 25, 2010

Vemma bukan skim cepat kaya


Salam sejahtera semua!!

Kalau bercakap pasal skim cepat kaya, ramai yang berfikir untuk cepat kaya, maklumlah namanya pun skim cepat kaya kann??

Dan ramai jgk yg terkena dan terpedaya dengan helah skim2 sebegini kerana terlampau taksub dan percaya serta kesempitan hidup yang mempengaruhi sikap agar bertindak sebegitu...ramai yang terpengaruh atau termakan kata manis untuk mencuba. Walhal skim sebegitu hanya akan memerangkap kita sahaja.
Tetapi tak ramai yang akan cuba atau taksub untuk melaku perkara yang boleh membuatkan kita kaya dengan sedikit usaha sahaja.

Ia... Vemma bukanlah skim cepat kaya!!
Vemma merupakan real business yang mesti dilakukan dengan komited serta usaha gigih yang ditanam agar dengan sistem canggih vemmabuilder itu akan membuat anda kaya. Ia dengan sistem inilah akan membuatkan kita kaya sebenarnya. Oleh itu pemahaman tentang sistem dan cara yang betul untuk berjaya harus dipelajari dari upline dan leader2 vemma yang telah berjaya.

Jangan sekali2 kita berfikir dengan join Vemma kita hanya duduk diam dan bonus akan melimpah kepada kita. Itu salah sebenarnya. Bonus downline dari upline memang melimpah ruah untuk kita. Tapi kita juga harus bekerja untuk mengimbangi cycle downline tersebut agar bonus itu dapat kita kecapi dan bukan hanya kita lihat aja.
Business Vemma perlukan leader atau upline yang komited untuk mengajar kita jugak...yang sanggup mengajar dengan apa cara sekali pun. Jangan hanya manis dibibir semasa mengajak lakukan bisnis tapi selepas itu tinggalkan downline tanpa sebarang tunjuk ajar. Itu jugak anda harus pastikan agar anda dapat melakukannya dengan baik serta dapat pengajaran dan teknik yang boleh membantu bisnis vemma anda.

Vemma bisnis menyediakan sistem marketing online dengan sistem yang hebat. Ia boleh dilakukan oleh sesiapa sajer termasuk suri rumah dan pelajar. Dengan sistem ini anda hanya bekerja 20% dan sistem akan lakukan selebihnya. Nah, kalo kita manafaatkan hasil kerja yang 20% tadi maka kita boleh berjaya. Hanya yang perlu usaha dan komited untk berjaya saja.

(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment