Monday, July 12, 2010

Cakap2 Belakang Tentang Vemma


Jika anda melawati forum-forum di internet, ramai juga yang mengutuk Vemma. Bukannya apa..kerana mereka tak faham bisnes Vemma yang sebenar. Ada juga yang mengutuk Vemma adalah bekas-bekas ahli Vemma yang dah quit. Kebanyakkannya yang quit adalah mereka yang ambil single pack. Betul…mereka yang Upgred dengan Single Pack agak ramai yang quit Vemma. Kerana apa? Kerana Single Pack, activation week adalah sebulan (4 minggu sahaja) dan selepas 4 minggu, mereka tidak renew produk lagi. Cuba lihat di sekeliling…adakah bisnes yang betul-betul boleh berkembang dalam masa sebulan? Adakah bisnes boleh maju dan mendapat untung beribu-ribu dalam masa sebulan? Sangat sedikit dan mungkin tiada… Begitu juga dengan Vemma. Join Single Pack, iaitu pakej paling basic. Jadi, income juga basic. Join Single Pack, hanya layak dapat 3 bonus berbanding Ultimate…dapat 12 jenis bonus. Yang lebih teruk ada juga…dah lah ambil pakej single, pastu dah Upgred boleh duduk rileks pula. Langsung tidak menaja dan hanya menunggu limpahan daripada Upline untuk mendapat bonus. Pemahaman yang salah tentang Vemma. Mereka fikir, hanya duduk duduk sahaja terus boleh dapat duit? Perlu kita ketahui, Vemma adalah real Bisnes. Bila real bisnes, tentulah kena ada usaha. Kenalah buat kerja. Rezeki takkan datang bergolek…kena faham tu. Kerja di dalam Vemma cukup simple..iaitu hanya promosi website yang diberikan. Itu pun ramai yang tak buat. Plan di dalam bisnes Vemma cukup mudah…iaitu kita di bantu oleh limpahan upline di kaki 1. Ya, ramai orang silap faham kat sini. Mereka ingat limpahan daripada Upline masuk ke kedua-dua kaki. Kalau Upline sahaja buat kerja dan downline pula duduk-duduk saja, ini tentu tidak menjadi bisnes..tetapi menjadi skim cepat kaya atau pak man telo. Plan di Vemma dah cukup membantu kerana di bantu di kaki 1 oleh limpahan Upline. Berbanding bisnes lain yang kita perlu buka 5 kaki, 6 kaki malah ada sehingga 10 kaki. Dalam bisnes Vemma, kita hanya perlu promosi website untuk dapatkan member di kaki ke-2. Takkan lah 1 kaki pun kita taknak buat? Berbanding dengan bisnes lain tu…yang kena buka sampai 5, 6 , 7 kaki..lagi penat. Buka kaki 2, kaki 1 mati tak sempat jaga. Buka kaki 3, kaki 2 pula mati sebab tak sempat nak ajar. Vemma tak macam tu… Jika anda betul-betul serius nak buat Vemma, joinlah dengan pakej Ultimate kerana banyak kelebihannya.

Kelebihan pakej Ultimate;

1. Tempoh aktif 6 bulan. Jadi kita ada banyak masa untuk promosi laman web. Ada banyak masa nak belajar dengan Upline.
2. Ultimate sekali seumur hidup. Lepas bulan ke-6, kita hanya perlu renew dengan pakej single pun takpe..status kekal Ultimate sampai bila-bila.
3. Fast start bonus layak dapat RM1520 apabila menaja orang baru yang juga ambil pakej Ultimate. Berbanding jika anda ambil pakej selain Ultimate, anda hanya dapat RM950 jika menaja Ultimate.
4. Kita lebih yakin buat bisnes Vemma. Yer lah..alang-alang dah bayar RM5130 untuk Ultimate, takkan nak biar macam tu jer…takkan nak rugi? Mesti buat betul-betul…
5. Maksimum income yang boleh di capai adalah RM95,000 seminggu jika anda ambil pakej Ultimate. Berbanding hanya RM3,800 jika ambil pakej single.
6. Produk yang akan kita dapat adalah 15 pek. Sangat sesuai untuk guna produk bagi jangka masa panjang. Boleh guna 6 bulan. Berbanding single pack, hanya dapat 1 pek. Kadang-kadang, penyakit belum cukup sembuh, produk sudah habis…hehe.
7. Banyak lagi kelebihan Ultimate…semua leader ambil pakej Ultimate. Jadi, saya harap anda faham bagaimana perjalanan bisnes Vemma. Harap tidak ada lagi kutuk mengutuk bisnes Vemma akibat ketidakfahaman seseorang. Bisnes tak pernah gagal…yang menggagalkan bisnes adalah orang yang melakukan bisnes.
Fikir-fikirkanlah. Abaikan cakap-cakap belakang tentang Vemma jika anda seorang yang positif, komited dan fokus dalam bisnes Vemma ini. Ingatlah, tidak ada erti kejayaan jika tidak pernah melalui kegagalan. Beri peluang diri anda untuk mendaftar secara percuma di Landing Page Vemma dalam bahasa Malaysia untuk membuktikan Vemma satu bisnes yang adil.


(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment