Saturday, July 24, 2010

Real Thing - Real Power of the Model. Vemma Network marketing


Semalam sampai jam 2 pagi dok melayan facebook dan sambil2 buat vemma yang sememangnya mengasyikkan. Samping tu jugak sempat baca buku Robert Kiyoshiki- "The Business of The 21st Century - Rich Dad & Pood Dad". Buku tersebut memberi motivasi yang kuat untuk berjaya dalam network marketing. Apa itu network marketing? Contohnya Vemma menjadikan kita sebagai "Brand Partner" mereka untuk memarketkan produk vemma dengan rangkaian network kita melalui referal sistem. Maka mereka dapat meng'eliminate' cost wholesaler, warehouse dan advertising dan menyalurkan cost tersebut dan profit kepada brand partner mereka, iaitu kita semua. Kita sebagai duta kepada produk dan vemma share profit kepada mereka yang cintakan produk mereka melalui real bisnis yang sememang akan menjana pendapatan sampingan atau sepenuhnya!

Robert juga menyatakan kita seharusnya bertanggung jawab di atas keuangan kita yang akan mengawal, mempengaruhi sepanjang hidup kita. Samada kita berupaya menjadi tuan kepada nya ataupun hamba kepadanya itu semuanya adalah pilihan kita..........

(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment