Monday, July 19, 2010

Bonus Penting untuk Anda!!


BONUS Di Vemma iaitu Fast Start Bonus dan Cycle Bonus
1.Fast Start Bonus

Bonus nie anda akan dapat apabila direct downline (direct sponsor daripada website anda sendiri) anda register sebagai paid member.. Untuk melihat downline direct sponsor anda, anda boleh pergi ke back office website vemmabuilder anda dan click pada contact managerNilai bonus yang kita dapat daripada Fast Start Bonus berpandu kepada downline kita upgrade paid member pakai package mana. starting daripada USD10-USD400.myvemma.com dan cycle bahagian cycle tracker..


2.Cycle Bonus

Bonus nie anda akan dapat berpandu kepada downline bawah anda yang di bawa oleh orang lain atau anda sendiri. Maksud nyer orang lain yang membawa paid member kedalam hirarki anda.. Untuk melihat downline ini anda masuk dalam website vemmabuilder klik pada geneology. Anda boleh tengok disini berapa banyak downline anda yang telah dibawa masuk oleh orang lain.

Syarat untuk mendapat bonus ini anda harus mendapat direct sponsor daripada anda maksud nyer “downline yang ditaja oleh anda” sekurang2 nyer 3 orang, dan selepas org ke-4 barulah Cycle Bonus ini berjalan. Setiap pengiraan utk cycle bonus adalah secara auto oleh sistem dan anda boleh melihatnya dlm website

Bonus2 yang saya ceritakan diatas adalah bonus daripada VEMMA. Bonus ini akan terus masuk ke akaun anda…… Apabila anda berjaya menaja seorang paid member direct sponsor daripada anda sendiri, pihak VEMMA anda e-mail kepada anda meminta no akaun untuk memasukkan wang bonus.

Bonus yang seterusnya adalah bonus saguhati daripada VEMMABUILDER.

Bonus yang anda akan dapat daripada vemmabuider adalah bonus yang berbentuk cek.. Cek ini daripada USA dan akan dihantar terus ke alamat yang telah anda masukkan semasa anda register sebagai paid member.

Untuk mendapatkan bonus ini anda perlu mencari sekurang2 nyer 7 orang paid member dalam seminggu. Anda dapat melihat mereka2 yang dapat bonus daripada vemmabuilder didalam website vemmabuilder dan click pada top leader.

Untuk Pengetahuan anda sistem VemmaBuilder ini kita perlu bayar setiap bulan iaitu USD19.95/Bulan. Jika anda tidak mahu bayar setiap bulan anda harus dapat sebanyak 5 orang paid member untuk bulan tersebut dan secara automatik sistem ini akan jadi percuma kepada anda untuk bulan tersebut.

Ingin saya bagitahu disini, Bisnes vemma merupakan bisnes yang sebenar, bukan jenis bisnes duduk diam diam dapat duit.

Bisnes ini adalah bisnes anda.

Anda usaha lebih anda akan dapat income yang lebih

Tidak mustahil anda boleh mendapat income lebih daripada saya atau orang2 yang dah lama join business ini.

Memang awal2 ini kita nampak susah tetapi bila kita dah faham sepenuhnya kita yakin bisnes dapat buat duit. Apa yang perlu anda buat adalah promote website biru anda habis habisan.

(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment