Monday, July 12, 2010

Keuntungan Berdasarkan Nilai Produk!


Keuntungan adalah berdasarkan Nilai Produk yg dijual. bukannya atas dasar 'head hunting' atau mencari org semata-mata. Walaupun tak promote produk, namun kita tetap based on Jualan Produk.

Sebenarnya kita hanya promosi website je. Indirectly bila nak jadi member, kita perlu beli produk. Produk mesti ada kesan untuk kesihatan dan pasti akan ada repeat sale. Di situlah income kita.

Saya sendiri dah minum jus vemma je bagi menggantikan pil-pil suplement.. berbanding telan pil, jus Vemma adalah lebih mudah diminum.. rasanya sedap dan mudah meresap ke dalam badan..

Bagaimana anda boleh mendapat bonus dlm VeMMA? Ada yang kecil nilainya, ada yang besar nilainya…kenapa? Ok, saya akan terangkan bagaimana dan apakah bonus-bonus di VeMMA.

Di VeMMA mengandungi 9 bonus + 3 bonus di Vemmabuilder bersamaan 12 bonus tetapi di sini saya akan terangkan hanya 2 bonus sahaja dulu.

Bonus-bonus di VeMMA sangat lumayan dan besar-besar belaka. Mari kita berkenalan dengan dua bonus utama di VeMMA:

1. Fast Start Bonus
2. Cycle Bonus

==============
Fast Start Bonus
==============
Bonus ini bolehlah di katakan sebagai bonus kerana anda telah mengembangkan perniagaan Vemma. Lebih mudah lagi ianya di namakan sebagai bonus tajaan.
Situasi pertama:-
“Anda pergi ke kedai kereta bersama kawan anda kerana kawan anda ingin membeli kereta. Anda berjumpa sales manager di situ dan recommendkan kawan anda kereta di situ, anda akan di berikan komisyen kerana tolong recommendkan”
Situasi kedua:-
“Mak saudara saya ada membuka Chalet di Pulau Perhentian. Saya telah membawa 10 orang kawan saya untuk menginap dan mereka semua mengambil Pakej 3 hari 2 malam yang berharga RM300. Saya menerima komisyen 20% dari Mak Saudara saya bagi setiap seorang pelawat itu kerana tolong recommendkan”

Sama juga dengan Vemma, jika anda mempromosikan Vemma kepada orang lain dan orang lain menyertainya, anda akan dibayar berdasarkan Pakej Produk yang di ambil oleh “Rakan Niaga ” anda.
Di VeMMA, kita ada 4 Pakej Produk : Mungkin anda boleh faham jika lihat pada jadual di bawah. Kita mendapat bonus tajaan bergantung kepada Pakej yang kita ambil dan Pakej yang downline kita ambil. Katakan :-

Dan begitulah seterusnya. Saya rasa anda sudah jelas dengan jadual di atas.

Namun, sekiranya anda mengambil Pakej Ultimate dan Downline anda juga mengambil Pakej Ultimate, maka anda akan menerima Bonus Tajaan sebanyak RM 1,520.00. Jadi, segera upgrade kepada Ultimate untuk mendapatkan bonus besar.

===========
Cycle Bonus
===========

Cycle bonus di kira berdasarkan point yang di kenali sebagai CV (Cycle Volume).

Contoh situasi :-
“Anda pergi ke Shell atau Petronas dan tunjukkan kad Real Rewards, anda akan dapat point. Point ini boleh di tebus dengan barang-barang seperti payung, peti sejuk, TV dan sebagainya”

Sama juga konsepnya di Vemma. Anda akan mendapat point jika membeli Pakej produk Vemma. Malah anda juga dapat point jika orang yang anda perkenalkan turut membeli Pakej produk Vemma. Bayangkan jika anda ke stesen minyak, anda bawa 4 orang di dalam kereta tetapi hanya anda seorang sahaja yang dapat point.

Dan YANG PALING BEST, point CV di VeMMA akan di tebus sebagai duit yang akan di bayar kepada anda pada setiap minggu.
Cuba fikirkan, “anda suka di redeem sebagai duit atau payung?”
Untuk membolehkan anda menebus bonus CV (cycle bonus) anda, anda perlu cukupkan point CV di kedua-dua belah kaki dengan nisbah ;
1 cycle bonus = 180 CV di kaki 1 + 360 CV di kaki 2
ATAU
1 cycle bonus = 360 CV di kaki 1 + 180 CV di kaki 2
1 Cycle bonus = USD30.33 / RM114 + 30 % lagi dari VeMMA Asia. Wow!
Bagaimana kita boleh mendapat CV? Seperti yang saya tulis di atas, ianya adalah melalui pembelian Pakej produk samada diri sendiri atau downline kita. Setiap pakej produk memberikan CV yang berbeza. Lihat jadual di bawah:-

Di dalam VeMMA, kita berupaya mendapat limpahan CV dan downline daripada Upline. CV di kaki 1 akan terus meningkat dan meningkat walaupun kita masih belum ada Paid Member direct line lagi kerana di berikan oleh Upline. Inilah kelebihan yg paling Best kat VeMMA.



(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment