Tuesday, August 3, 2010

Ingin tahu rahsianya kenapa saya terlibat bisnes ini?



Assalamualaikum & Salam Sejahtera Bakal-bakal Usahawan Intenet.

Saya merupakan surirumahtangga sepenuhmasa, rutin harian di rumah hanyalah bersama dengan anak2… dan mengadap laptop. Nak bekerja pun suami tak benarkan sangat, ye laa… anak kecil lagi. Elok luangkan masa dengan anak jer kat rumah daripada mengupah org yg tak kenal jaga anak sendiri. Nak tau bagaimana saya terjumpa Bisnes ini?... ceritanya semasa sedang melayan facebook terpandang le iklan Vemma. Tapi bukan hari tu saya klik…. Ambil masa berminggu jugak baru rasa betul2 nak klik iklan tu. Baca tu menarik le jugak.. income 5000 seminggu. Andaikata kalau cuba elok jugak ni kalau betul apa yg di katakan kat situ, tambahlagi sambil2 dok rumah!

Tetapi sebenarnya pada mula tu saya agak was-was nak masuk kerana bagi saya perniagaan intenet adalah SCAM. Tambahan pula dalam surat khabar kalau nak kata hari-hari keluar berita berkenaan penipuan MLM online dan jualan langsung. Siapa yg berani mengambil risiko kan? Tetapi saya tak berdiam diri.. setelah diselidik, study systemnya dan di beri penerangan yang lengkap & faham dengan pelan ganjarannya, saya terus tertarik untuk terlibat dengan serius. Banyak yg tlh saya pelajari dari Bisnes ini, bermula dgn ZERO saya mula pelajari TEKNIK2 & TAKTIK2 yg betul dalam bisnes ini drpd upline yg tdk jemu2 memberikan tunjukajar.

Dalam tempoh 3 bulan pertama saya telah merasai hasinya tiap minggu, sambil goyang kaki.,, jari bergerak hanya menekan keybod di laptop dan juga bertemankan h/phone!. Bukan itu juga.. sambil menjalankan bisnes ini di rumah saya boleh memantau dan meluangkan banyak masa bersama keluarga :

1) Tanpa perlu keluar rumah seawal 6 pagi untuk mengelakkan traffic jam.
2) Tidak perlu membayar tol & parking kereta.
3) Tidak perlu berjumpa orang untuk buat jualan. Biarkan website yang bercakap untuk kita.
4) Tidak perlu bersiap2 kerana sememangnya konsep bekerja dari RUMAH SAHAJA.

Sekarang saya ingin berkongsi dengan anda suatu SISTEM HEBAT yang akan bekerja untuk anda 24 jam sehari. Sistem ini melakukan kerja 90% untuk anda & anda hanya perlu lakukan 10% kerja sahaja. Anda hanya perlu mengadap computer anda satu atau dua jam sehari tetapi mampu menjana wang tambahan yang lumayan untuk anda sekeluarga.

Sebelum saya akhiri penutup untuk malam ini sya ingin bertanya lagi. Adakah bila ingin join Vemma.. anda betul2 serius ingin buat bisnes untuk jangka panjang?.. atau saje nak main2?... contohnya apabila kluarkan modal.. seperti just ambil single pack (RM 342)jer tapi andaikata masa sebulan tu tak sempat nak buat kerja/usaha sungguh2… tak sampai sebulan.. dah nak kena maintan semula! Memang xsempat nak concentrate kerja tapi dah give-up. Sebenarnya mana ada kerja hanya sebulan join terus nak dapat bonus. Kreatif, usaha bersungguh2 dan tawakal adalah penyumbang untuk kita berjaya. InsyaAllah! Semua org pun dah faham kan takan datang sesuatu itu dengan bergolek macam tu ajer tanpa usaha yg lebih gigih tanpa putus asa!

Seperti yg saya Tanyakan tadi kalau betul2 serius nak buat bisnes.. Pakej ULTIMATE adalah paling sesuai untuk anda. Semua leader yang hebat dan berjaya juga ambil pakej Ultimate. Tiada paksaan untuk anda…saya cuma memberi cadangan yang terbaik sahaja

Kelebihan Pakej Ultimate

1) Layak fast start bonus RM1520 (USD400) berbanding hanya USD250 jika kita join dengan pakej yangg lain. - untung untuk dapat bonus/extra income yang cepat di permulaan

2) Free maintainence 6 bulan, tidak perlu active account. Hanya focus pada bisnes sahaja. Sangat baik di permulaan supaya tidak tertinggal untuk mendapat bonus daripada group/network.

3) kita buat bisnes ini adalah untuk jangka masa panjang, jadi adalah terbaik untuk syorkan pada business partner kita untuk mendapat payout yang tinggi..if not, kita dah menyekat potensi kewangan mereka.

4) Upgrade ke status ultimate hanya SEKALI SEUMUR HIDUP. Lepas itu, anda hendak maintain dgn single pun tidak mengapa! Anda tetap berstatus Ultimate dan menikmati kesemua faedah di Vemma.

5) Jika anda telah join ke pakej selain Ultimate, anda diberi masa 90 hari utk upgrade ke status yang lebih besar iaitu Ultimate, selepas tempoh tersebut, anda tidak akan mendapat faedah-faedah dan kelebihan-kelebihan status Ultimate lagi. Walaupun anda membeli Ultimate pakej selepas itu, tetapi status anda masih dengan yg lama, tidak Ultimate. Jadi upgrade ke Ultimate! Jadi dipermulaan, adalah yang terbaik jika kita galakkan business partner kita join dengan Ultimate Pack, tidak membazirkan wang untuk membeli berulangkali.

6) Kita lebih yakin untuk buat bisnes ini, kerana kita serious, Ultimate hanya berharga RM5130, tetapi jika kita promote Ultimate juga di bawah kita, fast start bonus ialah RM1520!! hampir 42% payout untuk satu pakej. Yg tertinggi !!!

7) Pakej Produk Ultimate adalah sebanyak 15 pek, jika berkesempatan, anda boleh membuat jualan runcit (rm380/pek) atau sebagai sample. Dan jika untuk kegunaan sendiri dan apabila kita consume Vemma utk jangkamasa yg panjang, kesan yang baik pada kesihatan kita juga akan meningkat dan akan meningkatkan lagi keyakinan berkenaan perniagaan kita. Tapi saya tidak jual walau sebotol pun kerana anak-anak saya amat menggemari, dan rasa sayang nak jual. Lagipun semenjak mengamalkan jus vemma.. anak2 saya jarang sakit2 dan demam yg berpanjangan.

Jom ambil Ultimate… Cuba bandingkan… antara 4 bonus dan 10 bonus.
Mana yang anda mahu?



(Vemma online busines terhebat, kepada yang berminat daftar percuma untuk dapatkan maklumat dan info lanjut tentang busines ini. http://www.niaga2020.net/ija)

No comments:

Post a Comment